Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:12:03+01:00
1 ; 5000 skreslamy 3 zera czyli 5 cm na mapie ma 500 m
2000 cm - 2 m
1 ; 5000 skreslamy 3 zera czyli 5 cm to 2 m na mapie
5 k - 0.5 m
1 ; 5000 skreslamy 3 zera czyli 5 cm to 0.5 m na mapie
2010-03-03T19:13:22+01:00
A) 100 cm
b) 400 cm
c) 1000 cm
2010-03-03T19:14:49+01:00
A) 500m:50=10 to będzie 10 cm na mapie
b)2000m:50=40 to 40 cm na mapie
c)5000m:50=100 to 100 cm na mapie