Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:15:06+01:00
Wielowyrazowe wyrażenie o kształcie definicji w którym wyjaśnia się znaczenie wyrazu przez wskazane wyrazu podstawowego od którego został utworzony.
8 2 8
2010-03-03T19:15:10+01:00
Parafraza słowotwórcza opisuję coś bardzo krótko nie wyczerpując tematu. W definicji słownikowej jest za to bardzo dużo informacji.
Przykład: międzyrzecze
Parafraza: obszar między rzekami
Definicja: obszar, zazwyczaj równinny, położony pomiędzy dwiema rzekami, często bliźniaczymi.
8 4 8