Odpowiedzi

2010-03-03T19:12:08+01:00
Mama z Radkiem idą do sklepu.
Radku masz iść do sklepu !
Radku czy pojdziesz do sklepu ?
1 5 1
2010-03-03T19:13:47+01:00
Karolina kupiła sobie bluzkę- oznajmujące

Kupiłeś rano cukier? - pytające (jak cos to podmiot domyslny, jesli sie o tym uczyliscie)

Stasiu, znowu spóźniłeś się do szkoły! - wykrzyknikowe
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:22:49+01:00
Marysia bardzo głośno krzyczy.
Marysiu czemu tak głośno krzyczysz?
Marysiu nie krzycz tak!
1 5 1