Odpowiedzi

2010-03-03T19:12:01+01:00
I zajaśniała gwiazda na niebie...
Wezwała go do siebie...
Zaprowadziła go tam...
Gdzie juz nigdy nie zazna ran.
Nie zazna..bólu..cierpienia...
Dostapi Zbawienia.

Opuścił Nas Ojciec...
Opuścił Nas Opiekun...
Juz nie usłyszymy Jego Głosu i śmiechu.

Nie da nam juz dobrych rad na życie...
Nie zażuci juz na nas mądrości odkrycie...
My o nim nie zapomnimy!
Zostanie w naszych sercach!
Był Jest i bedzie naszym oparciem i przyjacielem...

Ojcze Świety cząstka Ciebie żyje w każdym z nas!!

wiersz kuzynki kiedyś wrzucony na odpowiedz.pl
2010-03-03T19:20:11+01:00
Kiedy jest mi smuto,
Kiedy potrzebuję wsparcia,
Czuję obecność Ojca,
Wiem, że w złych chwilach
wspierasz mnie, mimo że często
to noruję.
Wiem, że mnie kochasz,
mimo że mnie nie znasz,
wiem, że jesteś,
mimo że umarłeś.
Za to że jesteś dziękuję Ci Ojcze
lecz nie wiem jak, słowem, gestem, modlitwą
Mam wrażenie że to za mało,
I ciągle czuję, że to wszystko sprowadza
do jednego...
Do ŻYCIA WIECZNEGO!


Na pewno tego nigdzie nie ma bo przed chwilą to napisałam (sama). Może nie najlepszy ale samodzielny.

Mam nadzieję, że pomogłam!

Pozdrawiam i liczę na naj..!;]

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T23:48:31+01:00
Jan Paweł II

Jan Paweł II to człowiek ludzki,
chodź zdziałał cuda pozostał-
człowiekiem.
Miewał dni gorsze i lepsze,
ale zawsze radził najlepiej.
Wychował się w Wadowicach,
sił mu ojciec-katolik dodawał!
Walczyć musiał za wolność,
za kraj!
Chodź miewał wiele ran
to i tak przebaczył każdemu.
Serce jego granic nie znało,
a potem umarł Polak,papież
Nasz rodak i przyjaciel.

Liczę na najlepsze! ;]
PoZdrO =**