Odpowiedzi

2010-03-03T19:12:25+01:00
KONSTANTYNOPOLITAŃCZYKOWIECZÓWNA
NAZWISKO
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:12:40+01:00
Dwustudziewięćdziesięciodziewięcioipółpiętrowiec
Sama nazwa wskazuje że chodzi o półpiętrowiec ;D
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:14:04+01:00
Chyba konstantynopolitańczykowianeczka
nieistniejące słowo przyjęte w języku polskim jako żart dotyczący tworzenia wyrazów pochodzących od łączenia kilku krótszych słów, tłumaczone jako: młoda mieszkanka miasta Konstantynopol (wsp. Stambuł)

Dziewięćsetnodziewięciomilionowodziewięćsetnodziewięciodziewięciotysięcznodziewięćsetdziewiędziesięciodziewięcopółpiętrowiec 125 liter