Odpowiedzi

2010-03-03T20:57:34+01:00
CaBr2

Masa Ca=40
Masa Br= 80 ale są dwa więc 2*80=160


stosunek
Ca/2Br=40/160=1/4
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T01:52:40+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
CaBr2
mCa=40u
mBr=80u
mCa : mBr = 40u : 2*80u
mCa : mBr = 40 : 160
mCa : mBr = 1 : 4
4 4 4