Dość dużo punktów za dwa zadania ..::..
Poproszę o dokładne obliczenia i odpowiedzi ;]

1. Oblicz pole powierzchni i objętość sześcianu o krawędzi długości 12cm.

2. Do dzbanka nalano 6 litrów soku. Ile filiżanek o pojemności 150cm³ można napełnić tym sokiem?

Proszę o odpowiedzi. Potrzebne na dziś, na zaraz.!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:13:50+01:00
1.
P=12cmx12cmx6=864cm²
V=12cmx12cmx12cm=1728cm³

2.
150cm³=0,15l
6l:0,15l=40
Odp.: Tym sokiem można napełnić 40 filiżanek soku.

Liczę na naj!.:**
1 5 1
2010-03-03T19:18:34+01:00
2. 6l = 6000 cm³
6000cm³ ÷ 150 cm³ = 40
Odp . Można napełnić 40 filiżanek.

1. objętość
v=12³
v= 1728