Odpowiedzi

2010-03-03T19:13:36+01:00
Poniewaz,pan jezus niusl go podczas drogi krzyzowej za nas byśmy mogli zyc i kochać oraz wybawił nas od grzechu. zrobił to dlatego że nas kochał dlatego krzyz przedewszystkim jest znakiem miłości
3 2 3
2010-03-03T19:13:49+01:00
Oddaje on miłość boża min. okazuje jak za nas zginą i cierpiał na krzyżu .
Jeśli ci się spodobało to ustaw jako naj :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:17:51+01:00
Krzyz Chrystusa jest znakiem milosci dlatego, ze wlasnie poprzez meke Jezusa na krzyzu zbawil On swiat i wyzwolil wszystkich ludzi - takze i nas - od grzechu i niewoli szatana. Jest to najwiekszy wyraz milosci Boga do czlowieka jaki moglismy otrzymac. Powinnismy byc z tego dumni i nie gardzic tym darem jaki otrzymalismy.
2 5 2