Odpowiedzi

2010-03-03T19:19:12+01:00
Panie Dyrektorze!
My uczniowie szkoły ..............zwracamy się do pana z prośbą. Nasza szkoła jest szkołą integracyjną o czym każdy wie. Właśnie dlatego zwracamy się ułatwienie osobą niepełnosprawnych poruszanie się po szkole, ponieważ są w naszej szkole np. wysokie progi przez które właśnie te osoby nie przejadą(osoby na wózku inwalidzkim) przez nie same, a nie zawsze jest obok nich jakaś osoba bądź nauczyciel. Sprawa wynikła z inicjatywy samorządu uczniowskiego. Uznajemy tą sprawę z ważną ponieważ wszyscy jesteśmy tolerancyjne wobec siebie i chcemy pomóc tym osobom chociaż w taki sposób, choć trochę ułatwimy im życie.
Z góry dziękujemy
Samorząd Uczniowski
4 3 4
2010-03-03T19:21:22+01:00
Drogi Dyrektorze! Warszawa,03.03.2010r.
Piszę do Pana ten list ponieważ chcę zgłosić pewny incydent, który miał miejsce w szkole. Na pewno słyszał Pan o dwóch niedobrych chłopaków z klasy 2b. A było to tak:
Pewnego razu na 3 przerwie poszedłem na stołówkę, aby zjeść. Po drodze spotkałem kilku chłopców w tym tych dwóch z 2b. Bili oni Dawida z klasy 1a, a także szarpali i wyzywali. Obrażali oni rodzinę Dawida.
Mam nadzieję, że rozpatrzy Pan tę sprawę i zrobi w szkole porządek.
Pozdrawiam
Maciek z 2b
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:22:57+01:00
Imię i Nazwisko Miejscowość Data

Adres Nadawcy

Drogi Panie Dyrektorze

Nazywam się ...................chodzę do szkoły ...........................
pisze ten list,ponieważ chciałabym panu przedstawić co się dzieje w naszej szkole.
Dnia np.23.06.2010r. w sklepiku szkolnym "ŁASUCH"chłopacy o wieku 18-17 lat napadli na nas niestety nikt tego nie widział,ponieważ było w czasie lekcij.
Prosiła bym pana aby w naszej szkole zamontowane były kamery.Wtedy w czasie gdy starsze osoby będą znęcać się nad młodszymi wszystko będzie nagrane i dzięki temu będzie wiadomo co się wydarzyło i kto to zrobił.

Z poważaniem:Twoje imię i nazwiko.
7 3 7