1)Mury jakiego miasta runęły gdy Żydzi zagrali na trąbach?
2)Jezus pewnego dnia posług się do rękoczynów.Co takiego zrobił?
3)W księdze liczb Balaam rozmawiał ze zwierzęciem ,jakim?
4)W 1 księdze królewskiej czytamy, jak Eliasz był karmiony przez ptaka , jaki to ptak?
5)Jaki zawód wykonywał św.Paweł?
6) Salomon wybudował Bogu świątynie.Kto zburzył ją po raz pierwszy?
7)Mojżesz zabił egipcjana do jakiego kraju uciekł po tym zdarzeniu?
8)Jakie wydarzenie opisane w Ewangelii,przeżywamy w nd. Palmową?

PILNE. !!
proszę o szybką odp.

2

Odpowiedzi

2010-03-03T22:45:59+01:00
1. Jerycho
2. Niestety nie zrozumiałam za bardzo o co chodzi w tym pytaniu, bo rękoczyny sa wyrazem o negatywnym znaczeniu, a w życiu Jezusa tekiego niebyła. Mysle raczej, że mogło chodzić o jakieś cuda czyli np. zamiana wody w wino, czy uzdrawianie ludzi
3. Oślica
4. Kruk
5.Tkacz namiotów
6. Przez wojska babilońskiego króla Nabuchodonozora II
7. Midian
8. Pamiątka przybycia Chrystusa do Jerozolimy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T22:56:02+01:00
1. Jerycho
2. Wyrzucił ze świątyni handlarzy którzy tam handlowali, bo był to dom Jego Ojca. Wypędził zwierzęta, handlarzy, zniszczył im stoiska.
3. Oślica
4. Kruk
5.Tkał płaty namiotowe, nie wiem jak się taki zawód nazywa. Chyba po prostu tkacz.
6. wojska Nabuchodonozora II
7. Midian
8. Pamiątka przybycia Chrystusa do Jerozolimy na osiołku, niedziela palmowa dlatego, że ludzie gdy Jezus wjechał krzyczeli "Hosanna" i rzucali mu pod nogi gałązki palmowe właśnie.

Pozdrawiam :)