Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:16:55+01:00
A) -4x-7-3x+7 = -7x
b)x-2xy+ 1/2x- 1/3xy = 1,5x -2i1/3xy
c)-x^2 + y^2-2x^2- 2y^2=-3x^2-y^2
d)-x^2+2x-3x+x^2=-x
e)4x+4-7x-1/2=-3x+3,5
f) -2ab+12a-4ab-16a=-6ab-4a
1 5 1
2010-03-03T19:19:04+01:00
A)-7x
b) 1 i jedna druga x odjąć pięć trzecich yx
c)-3x^2-y^2
d)-x
e) trzy i jedna druga odjąć 3x
f)-6ab-4a

:)
1 5 1
2010-03-03T19:19:12+01:00
A)-7x
b)1,5x-2 1/3xy
c)-3x^2 - 3y^2
d) -x
e)-3x +3,5
f) -6ab -4a
1 5 1