Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:18:14+01:00
Widok z mojego okna jest piękny. Na przeciwko widać stary dom, chodniki pełne lodu i płatki śniegu otulające drzewa. Błękitne niebo z cudownym słońcem.. Krajobraz, który widzę to również szczyt górski jednej z pobliskich gór. Piękne słońce,które oświetla mój ogródek mówi, że idzie wiosna.
Widzę dzieci wracające ze szkoły, ludzi wracajacych z pracy. Kiedy patrzę na bałwana u mojego sąsiada od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Bardzo lubię krajobraz wychodzący z mojego okna i nie zamieniłabym go na inny.
6 3 6
2010-03-03T19:31:36+01:00
Widok z mego okna jest przecudny. Na horyzoncie co wieczór mogę oglądać słońce chowające się za góry. Po prawej stronie od mojego okna stoi zabytkowy kościółek z pięknymi witrażami. Również po prawej stronie za kościołem mogę zobaczyć łaki i pasące się na nich kozy, krowy i konie. Zaś po lewej stronie widze zawsze wielki gaj. Rosną w nim jabłka i inne owoce. Naprawdę widok z mojego okna jest jedyny i niepowtarzalny.
1 5 1