Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:23:03+01:00
Kochani rodzice!!
W tym liście chciałabym wam podziękować że dajecie mi tak dużo miłości i serca, że jesteście przy mnie w każdej chwili kiedy was potrzebuje. Że nadaliście mi takie ładnie imię podczas chrztu(że mnie w ogóle ochrzciliście). Dziekuje wam za wszystko.
Basia
35 4 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:26:08+01:00
Kochani Rodzice
Na początku mojego listu chciałabym wam podziękować za to że jesteście, za to że zawsze mnie wspieracie i pomagacie w trudnych dla mnie sytuacjach.
Jestem wam wdzięczna za dobro jakim mnie obdarowujecie i za miłość jaką mnie darzycie. Jednak najbardziej dziękuję wam za to że ochrzciliście mnie i wychowujecie w wierze chrześcijańskiej. To dla mnie bardzo ważne, a wy daliście mi możliwość poznania Boga i dostąpienia Jego łaski.
Dziękuję wam z całego serca. Może i ja kiedyś wam sie przydam i wtedy wy poczujecie to co ja czuję teraz. Kocham was.
14 4 14
2010-03-03T19:31:10+01:00
Mamo i tato

na samym poczatku mojego listu chciabym waz pozdrowic. dziekuje wam ze zaniesliscie mnie do kosciola w dniu chrztu swietego. teraz nie musze sie wstydzic ze nie jestem ochrzczona, poznalam jedna osobe ktora nie jest ochrzczona i ona chodzi do kosciola bo wierz w naszego boga a nie w innych. wstydzi sie ze niejest ochrzczona i nie moze przyjac Pana Boga do swojego serca. jej rodzice jakby sie dowiedzieli ze ona wierzy w inna wiare niz oni by byli bardzo zli. ona jak wychodzi z dom na msze to mowi ze idzie do kolezanki.

dziekuje ze mnie ochrzciliscie i za to was kocham


wasza na zawsze ...
42 4 42