Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:17:26+01:00
Polaku !
Pamiętaj o krwi przodków przelanej za twoja wolność.
Zobacz jak twoi rówieśnicy oddawali życie za Ojczyznę.
Odwiedź muzeum Powstania Warszawskiego!

1 1 1
2010-03-03T19:17:37+01:00
MUZEUM POWSTANIA WARSZAWSKIEGO!-miejsce które musisz odwiedzić!


Muzeum to przypomina nam o naszej historii...
My polacy mamy z tym wiele wspólnego
Dlatego każdy polak dumny ze swojej ojczyzny powinien odwiedzić to miejsce!


To Dzięki ludziom z tamtego okresu mamy swoją ojczyznę
Dzięki i zawziętości w walce..
Dlatego Przyjdz i zachwyć się naszymi losami!