Odpowiedzi

2010-03-03T19:21:32+01:00
Samochód jechał z prędkością 60km na godzinę
180:30=60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:21:42+01:00
60 km/h ale ja tego nie uzasadnie

60 km/h *3h=180km
60 + 30 = 90
90 km/h *2h=180km
mam nadzieje że pomogłem

a ten nade mną dzielić chyba nie umie
2010-03-03T20:19:28+01:00
60 km/h *3h=180km
60 + 30 = 90
90 km/h *2h=180km



Odp.Samochód jechał z prędkością 180 km