Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:31:47+01:00
Podgląd
Drukuj
Edytuj
otwórz za pomocą
dodaj do archiwum
wyslij do
wytnij
kupiuj
utwórz skrót
usuń
zmień nazwę
własciwości
3 3 3
2010-03-03T19:42:34+01:00
-otwórz
-zapisz
-drukuj
-wyślij
-usuń
-zmień nazwę
-wytnij
-kopiuj
-wklej
-przejdź do...
-zatrzymaj
-odśwież
-rozmiar
-zaznacz
4 4 4
2010-03-03T20:02:25+01:00
Moja odpowiedź jest zrobiona w mapie bitowej i sam możesz sobie ją otworzyć i zobaczyć co można zrobić za pomocą menu plik
2 3 2