Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:23:56+01:00
Był to rozłam kościoła chrześijańskiego na katolicki i prawosławny. Schizma wschodn była w 1054 roku.
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:24:02+01:00
Największa grupa wyznań chrześcijańskich, obok prawosławia i protestantyzmu oraz ogół zasad wiary i życia religijnego do których odwołuje się Kościół rzymskokatolicki wraz z Kościołami wschodnimi pozostającymi z nim w pełnej jedności, wspólnoty tradycjonalistyczne, starokatolickie oraz część anglikańskich, liberalnych i niezależnych.
1 2 1
2010-03-03T19:25:21+01:00
Schizma wschodnia polegała na rozłamie chrześcijaństwa na Kościół wschodni i zachodni.
3 3 3