Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-20T18:27:45+02:00
Koło, klucz, pensja, para, szpilka, energia, zamek, ładunek, myśliwiec, droga,
2009-10-20T18:29:32+02:00
Zamek, golf, war, róża, irys, odra, buk, bal, karzę, lud, aria, Atlantyda, boże, brać, buta, brzęknąć, były, ci, cis, cisnąć, czapli, czary, damy, długi, dobra, droga, drób, dwój, dzieje, głąb, gnój, gra, grab, grabie, grać, gram, grot, ich, ile, jak, je, jego.

Jeśli chcesz więcej to masz tutaj:
http://grzegorj.w.interia.pl/gram/popraw01.html