Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:30:43+01:00
Lipa jest dobra na wszystko!
To drzewo, pod którym możesz spokojnie odpoczywać w cieniu, cieszyć się zapachem i szelestem rozkwitających liści... odnajdziesz wewnętrzny spokój i harmonie ducha... gwarantuje, że jeśli usiądziesz pod tym właśnie drzewem, to nie pożałujesz. ;)
15 4 15
2010-03-03T19:31:27+01:00
W wierszu Jana Kochanowskiego pt " Na lipę " jest przedstawiona lipa.
Opowiada ona o sobie zachęca by pod nią odpocząć i miło spędzić czas.
Przyrzeka, że żadne promienie nie przedostaną się przez jej liście.
Lipa opowiada tylko o swoich zaletach gdyż ma ich bardzo dużo.
8 2 8