ODPOWIEDZ NA PYTANIA:
1.W KTÓRYM MIEŚCIE ZNAJDOWAŁA SIĘ STOLICA KRZYŻAKÓW?
2.JAK NAZYWA SIĘ NAJWYŻSZY SZCZYT W POLSCE?
3.KIEDY ZACZYNA SIĘ KALENDARZOWA ZIMA?
4.KTO OBECNIE JEST PREZYDENTEM POLSKI?


Ps.odpowiedz ma być pełnym zdaniem!!!!!!!!!!!!! Za pierwszego kto udzieli mi jako pierwszy dobrych odpowiedzi dostaje naj:)
prosze was o szybkie odpowiedzi bo to na jutro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-03T19:31:10+01:00
Stolica krzyżaków znajdowała się w mieście Malbork
Najwyższy szczyt polski to Rysy
Kalendarzowa zima zaczyna się 22 grudnia
Obecnie prezydentem polski jest Lech Kaczyński
43 4 43
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:33:13+01:00
Stolica Krzyżaków znajdowała się w Malborku.

Najwyższy szczyt w Polsce nazywa się Rysy.

Kalendarzowa zima zaczyna się 22 grudnia.

Obecnie prezydentem Polski jest Lech Kaczyński.
84 4 84
dzięki mi też się przydało:{
thx
THX
2010-03-03T19:33:48+01:00
Stolica krzyżaków znajdowała się z Malborku.

Największy szczyt znajdujący sie w polsce to Babia Góra (1725 m n.p.m.).

Kalendarzowa zima zaczyna się 22 grudnia.

obecnym prezydentem polski jest Lech kaczyński


31 3 31