Przetłumacz. !

Pleeeeaaaass... Pomocy . ! Na jutro . ;p

Podręcznik DACHfenster 1 str. 156 zadanie 1

''Seit Anfang März fühle ich mich nicht wohl. Morgens habe ich Probleme mit dem Aufstehen. Ich schlafe viel, auch am Nachmittag. Ich bin immer müde. Ich sehe auch nicht gut aus: Ich bin blass ind meine Haare sind matt. Muss ich zum Arzt.?''

Deine Probleme sind typisch für diese Jahreszeit. Im Früchlig wrden wir müde und schläfrig. Unsere Haare und Haut brauchen Hilfe. Unser Organismus braucht Regeneration nach dem Winter. Das rezept für dich:
Iss viel Obst und Gemüse, trink Obststäfte und Jogurt. Nimmm Vitamine! Sei aktiv, sieh nicht so viel fern, geh lieber mal spazieren. Bewege dich, fahre Rad oder laufe. Wenn das nicht hilft, geh zum Artz

3

Odpowiedzi

2010-03-03T19:36:19+01:00
Od początku marca, nie czuję się dobrze. Rano Mam problemy ze wstaniem. Nie mogę wstać nawet w godzinach popołudniowych. Zawsze jestem zmęczony. Patrzę nie jest dobrze: Jestem blada i moje włosy są matowe. Czy muszę udać się do lekarza.?''

Twoje problemy są typowe dla tej pory roku. W wiosnę jesteśmy zmęczeni i senni. Naszych włosy i skóra potrzebują pomocy. Nasze ciała potrzebują regeneracji po zimie. Recepta dla Ciebie:
Jedz dużo warzyw i owoców, pić soki owocowe i jogurt. Witaminy Nimmm! Bądź aktywny, nie wyglądają tak dużo telewizji, wolą iść na spacer tylko raz. Przejdź się, przejdź na rowerze lub pobiegaj. Jeśli nie, idź do lekarza
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:19:29+01:00
''Seit Anfang März fühle ich mich nicht wohl. Morgens habe ich Probleme mit dem Aufstehen. Ich schlafe viel, auch am Nachmittag. Ich bin immer müde. Ich sehe auch nicht gut aus: Ich bin blass ind meine Haare sind matt. Muss ich zum Arzt.?''

Od początku marca nie czuje się dobrze. Rano mam problemy ze wstawaniem. Śpię dużo, też popołudniu. Jestem zawsze zmęczona. Nie wyglądam też dobrze: Jestem blada i moje włosy są matowe. Muszę iść do lekarza?


Deine Probleme sind typisch für diese Jahreszeit. Im Früchlig werden wir müde und schläfrig. Unsere Haare und Haut brauchen Hilfe. Unser Organismus braucht Regeneration nach dem Winter. Das Rezept für dich:
Iss viel Obst und Gemüse, trink Obstsäfte und Jogurt. Nimm Vitamine! Sei aktiv, sieh nicht so viel fern, geh lieber mal spazieren. Bewege dich, fahre Rad oder laufe. Wenn das nicht hilft, geh zum Arzt.

Twoje problemy są typowe dla tej pory roku. Wiosną stajemy się zmęczeni i senni. Nasze włosy i skóra potrzebują pomocy. Nasz organizm potrzebuje regeneracji po zimie. To recepta dla ciebie:
Jedz dużo warzyw i owoców, pij soki owocowe i jogurty. Bierz witaminy! Bądź aktywna, nie oglądaj tak dużo telewizji, idź chętnie na spacer. Poruszaj się, jeździj rowerem albo biegaj. Kiedy to nie pomoże, idź do lekarza.
2010-03-03T20:33:57+01:00
Od początku marca czuję się niewyraźnie. Rano mam problemy ze wstawaniem. Śpię dużo, też po południu. Zawsze jestem zmęczony. Wyglądam też niedobrze: jestem blady i moje włosy są matowe. Muszę iść do lekarza?

Twoje problemy są typowe. W wiosnę stajemy się zmęczeni i śpiący. Nasze włosy i skóra potrzebują pomocy. Nasz organizm potrzebuje pomocy po zimie. To recepta dla ciebie: jedz dużo owoców i warzyw, pij soki owocowe i jogurty. Bierz witaminy! Bądź aktywny, nie oglądaj dużo telewizji, idź pospacerować. Ruszaj się, Jeździj na rowerze lub biegaj. Kiedy to nie pomoże, idź do lekarza.