Odpowiedzi

2010-03-03T19:33:59+01:00
- JESIOTR zachodni
-śliz
-piskorz
-aloza
-Iglicznia bałtycka
- Pocierniec
-Strzebla przekopowa
- Kiełb białopłetwy
-ciosa
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-03T19:35:46+01:00
Chronione ryby:
jesiotr zachodni
parposz
alosa
łosoś
kiełb Kesslera
kiełb białopłetwy
piekielnica
ciosa
różanka
śliz
koza
koza złotawa
piskorz
pocierniec
iglicznia
babka mała
babka piaskowa
kur rogacz
głowacz pręgopłetwy
dennik


Jeśli chodzi o opiekę nad potomstwem to tylko kilka rodzajów ryb opiekuje się swoim potomstwem, w przypadku reszty jest ona samodzielna.
5 4 5