Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:34:43+01:00
W komórkach zwierzęcych , roślinnych i grzybnych jądro występuje a w komórce bakteryjnej nie
2010-03-03T19:36:44+01:00


Jądro komórkowe nie występuje w komórkach bakteryjnych. Jest ono w komórkach zwierzęcych, roślinnych i grzybnych.
1 5 1
2010-03-03T19:56:06+01:00
Brak Prokarionty (organizmy bezjądrowe)
bakterie
* Sinice (Cyanobacteria)
* Promieniowce (Actinomycetes)
* Krętki (Spirochaetae)
* Firmicutes
* Protobakterie (Proteobacteria)
Posiadające jądra to
* protisty (Protista)
* grzyby (Fungi)
* rośliny (Plantae)
* zwierzęta (Animalia)