Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:54:30+01:00
Dziś w drodze do Boga przeszkadza młodym ludziom :
- zły wpływ środowiska
- narkotyki, alkohol
- telewizja
- rozwięzłość
- internet
- media wykrzywiają obraz czystości duchowej i cielesnej
- brak akceptacji w środowisku prowadzi do depresji
- brak uwagi rodziców, gdyż pracują oni od świtu do nocy
- pieniądze
- sukcesy w pracy
- rządza władzy
- życie w luksusie
- agresja
- jeśli zbłądzimy nie wiemy jak wrócić na właściwą drogę
- prawdziwe wartości przesłoniły nam fałszywe obrazy ukazywane przez media
2 4 2
2010-03-03T20:18:58+01:00
Brak milosci w rodzinie
wszelkiego typu nalogi
prak pomocy ze strony otoczenia w którym mieszka
nieufnosc bogu