Odpowiedzi

2010-03-03T19:36:21+01:00
Ucieczka z domu wcale nie jest dobrym rozwiązaniem.
Uciekając z domu możesz nabawić się większych kłopotów . Twoja rodzina będzie się o Ciebie martwiła. A w tym czasie może Ci się stać coś poważnego.
Nie radzę uCiekać.!
8 4 8
2010-03-03T19:37:03+01:00
Jest to zła droga. Nie rozwiązuje ona naszycvh kłopotów, ale nam ich namnaża. Stajemy sie cieżarem i zmatwieniem dla naszych opiekunów.Możemy zostac porwani.Nie mamy środków na przeżycie.jest to bardzo nieodpowiedzialne zachowanie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:38:35+01:00
Ucieczka z domu nie jest odpowiednim sposobem na uniknięcie jakiś problemów rodzinnych.W razie potrzeby wystarczy porozmawiać z kimś bliskim.Opowiedzieć mu co nas dręczy i z czym nie dajemy sobie rady.Można także porozmawiać z np. nauczycielem, którego lubimy i wiemy, że dochowa tajemnicy.
Więc ucieczka to zły pomysł.

myślę że pomogłam ;p
9 4 9