(-1,3) x (-2) =
(-9) x (-½) =
(-²/₇) x ⁷/₁₂ =
(-0,1)² =
(-2)³ =
(-½)⁴=

(-100) x ⁸/₂₅ =
1⅔ x (-⁶/₂₅) =
(-2⅖) x (-3 ¾) =
(-9,45) x 0,28 =
0,04 x (-0,27) =
(-3,6) x ⁴/₉ =
(-2,1) x (-4²/₇) =
6 x ( -9) =
(-4) x ½
(-10) x 1,5 =
(-⅔) x (-⅖) =
0,8 x(-5) =
(-9) x (-⅔) =

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:43:49+01:00
(-1,3) x (-2) =2,6
(-9) x (-½) =9/2=4 1/2
(-²/₇) x ⁷/₁₂ =-2/12=-1/6
(-0,1)² =0,01
(-2)³ =-8
(-½)⁴=1/16

(-100) x ⁸/₂₅ =-32
1⅔ x (-⁶/₂₅) =-2/5
(-2⅖) x (-3 ¾) =9
(-9,45) x 0,28 =-2,646
0,04 x (-0,27) =-0,0108
(-3,6) x ⁴/₉ =-36/10x4/9=-8/5=-1 3/5
(-2,1) x (-4²/₇) =-21/10x(-23/7)=6 9/10
6 x ( -9) =-54
(-4) x ½=-2
(-10) x 1,5 =-15
(-⅔) x (-⅖) =4/15
0,8 x(-5) =-4
(-9) x (-⅔) =6
2010-03-03T19:52:01+01:00
(-1,3) x (-2) =2,6
(-9) x (-½) =4,5
(-²/₇) x ⁷/₁₂ =-1/6
(-0,1)² x(-2)³ =0,01x(-8)=-0,08
(-½)⁴=1/16

(-100) x ⁸/₂₅ = -8
1⅔ x (-⁶/₂₅) = -42/125 = 0,336
(-2⅖) x (-3 ¾) = 9
(-9,45) x 0,28 = -2,646
0,04 x (-0,27) = -0,0108
(-3,6) x ⁴/₉ ≈ -1,6
(-2,1) x (-4²/₇) = 4 4/5
6 x ( -9) = -54
(-4) x ½ = -2
(-10) x 1,5 = -15
(-⅔) x (-⅖) = 4/25
0,8 x(-5) = -4
(-9) x (-⅔) = 18/5 = 3,6