Przekształć wypowiedzenia w taki sposób, by zlikwidować powtórzenia.Zastosuj zaimki.
a)Niepokoi mnie zachowanie Jacka.Miny Jacka są niegrzeczne.
b)Lubię sernik.Szczególnie sernik, w którym jest dużo rodzynek.
c)Idę do harcówki naszego szczepu. W harcówce zawsze jest wesoło.
Żródło: Książka "Jutro pójdę w świat" Klasa 6 Str.131Zad

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:54:51+01:00
A)Niepokoi mnie zachowanie Jacka. Jego miny są niegrzeczne.
b)Lubię sernik. Szczególnie taki, w którym jest dużo rodzynek.
c)Idę do harcówki naszego szczepu. Tam zawsze jest wesoło.
2 5 2
2010-03-03T20:27:41+01:00
Niepokoi mnie zachowanie Jacka bo jego miny są niegrzeczne.
b)Lubię sernik, szczególnie ten w którym jest dużo rodzynek.
c)Idę do harcówki naszego szczepu.Tam zawsze jest wesoło.

1 4 1