Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:38:02+01:00
Biała Czarownica nie mogła zasiąść na tronie Narnii, gdyż była złą kobietą. Pragnęła by w Narnii panowała wieczna zima, była bardzo surowa, a za wszystko co dobre karała zamrożeniem. Chciała rozkazywać wszystkim, a jej nakazy były nieuczciwe, złe, nieludzkie. Na szczęście Edward, Edmund, Łucja i Zuzanna oraz Aslan i inni mieszkańcy krainy nie pozwolili złej kobiecie zasiąść na tronie.
13 3 13
czm napisałaś edward edmund
2010-03-03T19:44:07+01:00
Biała czarownica nie mogła zasiąść na tronie Narni , ponieważ mieszkańcy tej krainy nie darzyli jej szacunkiem tylko bali się jej nadludzkiej mocy.Biła czarownica kochała zimę , a narnijczycy lubili wszystkie pory roku nie tylko tą jedyną.Mieszkańcy narni nie mieli zaufania do czarownicy oraz uważali ją za nieludzką i chłodną kobietę.
10 3 10