Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:39:12+01:00
A) x - 2y =1-2*(-1)=1-2=-1
b) 2x² - y ( x + 1 )=2*(-2)2 - 5(-2+1)=2*4+10-5=13
c) (m + 1)(n - 2) =(2+1)(1-2)=2-4+1-2=-3
2010-03-03T19:41:14+01:00
A. x - 2y dla x = 1 i y = -1
1-2 = -1

b. 2x² - y ( x + 1 ) dla x = -2 i y = 5
2*(-2)^ - 5(-2 + 1)
2*4 + 10 - 5
8 + 10 - 5 = 13

c. (m + 1)(n - 2) dla m = 2 i n = 1
(2 + 1) (1-2)
2+4+1-2 = 5
1 1 1