Odpowiedzi

2010-03-03T19:41:15+01:00
303- 304 edykt Dioklecjana przeciw chrześcijanom

313- Licyniusza zwyciężył z Maximinusem.

380- cesarz wschodniej części Imperium Rzymskiego Teodozjusz I Wielki nakazał wszystkim podległym mu ludom przyjęcie chrześcijańskiej wiary w Świętą Trójcę w formie usankcjonowanej przez sobór nicejski w 325 roku.

329- Zakończyła się wojna Konstantyna z Gotami (327-329)
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:43:25+01:00
392r. - uznanie chrześcijaństwa za religię panującą
380r. -cesarz wschodniej części Imperium Rzymskiego Teodozjusz I Wielki nakazał wszystkim podległym mu ludom przyjęcie chrześcijańskiej wiary w Świętą
313 r. edykt mediolański
303- 304 edykt Dioklecjana przeciw chrześcijanom
13 4 13