Odpowiedzi

2010-03-03T19:39:42+01:00
Górna skórka liścia jest przezroczysta, ponieważ musi umożliwiać przenikanie światła do bardziej wewnętrznych komórek i tkanek.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:46:51+01:00
Skórka górna jest przeźroczysta aby umowzliwic dotarcie switla slonecznego do dolenj warstwy liscia gdyz tam najczesniej skupione sa chloroplasty w zwiazku z czym ma to duze znaczenie w procesie fotosyntezy czyli odzywianiu rosliny.
2 3 2