Uzupełnij zdania podmiotami logicznymi
a) Chyba wystarczy mu ... do końca.
b) Czy zostało trochę ... z obiadu?
c) ... znowu nie ma w klasie.
d) Z latami przybywa mi ... .
e) Nagle zabrakło mi ... do dalszej dyskusji.
f) W miarę upływu dni w moim plecaku ubywało ... .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:41:33+01:00
A) Chyba wystarczy mu pieniędzy do końca.
b) Czy zostało trochę ziemniaków z obiadu?
c) Numeru jedenaście znowu nie ma w klasie.
d) Z latami przybywa mi poczucia humoru.
e) Nagle zabrakło mi tematów do dalszej dyskusji.
f) W miarę upływu dni w moim plecaku ubywało książek.
To jedne z wieeelu propozycji. Któreś możesz oczywiście zmienić ;)
24 3 24
2010-03-03T19:42:29+01:00
A)pieniędzy
b)zupy
c)Kasi
d)rozumu
e)odwagi
f)jedzenia
8 4 8