Odpowiedzi

2010-03-03T20:03:18+01:00
Nie tylko dzięki swoim zdolnością dyplomatycznym ale także wysokiemu jak tamte czasy wzrostowi- 192
2010-03-03T20:03:34+01:00
Pzrzydomek ten ukazuje jak panował. Dzieki jego panowaniu oanstwo wzroslo w siłe. Polepszyla sie polityka oraz wygrywane bitwy. Ogólnie za rzózne zasługi dla panstwa. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:04:58+01:00
Swój przydomek zawdzięczał nie tylko dokonaniom dyplomatycznym i militarnym, ale i posturze – przeprowadzone w 1861 roku pomiary szkieletu władcy wykazały, iż miał on 192 cm wzrostu.