Odpowiedzi

2010-03-03T19:44:41+01:00
3,(78)=3,787879
0,(24)=0,242424
2,2(7)=0,277778
1,(36)=1,363636
0,(2)=0,222222
45,(103)=45,103103
5,8(12)=5,812121
3,(721)=3,721722
5,(6)=5,666667
5,(60)=5,606061
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:45:04+01:00
3,(78)=3,787879
0,(24)=0,242424
2,2(7)=2,277778
1,(36)=1,363636
0,(2)=0,222222
45,(103)=45,103103
5,8(12)=5,812121
3,(721)=3,721722
5,(6)=5,666667
5,(60)=5,606061