Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:42:00+01:00
A)
0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,5 |:0,1
x=-5

b)
0,25x+0,4=0,35
0,25x=-0,05 |:0,25
x=-0,2

c)
1-0,2x=-0,3x
1=-0,1x |:(-0,1)
x=-10

d)
0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=0,9
-0,09x=0,9 |:(-0,09)
x=-10
2010-03-03T19:43:25+01:00
A)
0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-5


b)
0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05
x=-0,2


c)
1-0,2x=-0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1=-1
x=-10


d)
0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x=-10
2010-03-03T19:47:56+01:00
A) 0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5 /0,1
x=5
b) 0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x= -3,65 /0,25
x= -14,6
c) 1-0,2x=-0,3x
1=0,2x-0,3x
1=-0,1x /(-0,1)
x=-10
d) 0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=1-0,1
-0,09x=0,9 /(-0,09)
x= -10