Odpowiedzi

2010-03-03T19:43:13+01:00
Między innymi wybory, głosowanie, referendum. :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:46:55+01:00
Największy wpływ na decyzje władz panstwowych jest referendum, ponieważ każde referendum zobowiązuje przedstawicieli do podjęcia pewnych działań. W referendum każdy ma możliwość przedstawienia swojego zdanie. A przede wszystkim to obywatele decyduja o zmianach które mają zostać wprowadzone. A władzy pozostaje jedynie dostosowanie się do uzyskanych wyników i decyzji ludu(narodu).
6 5 6