Odpowiedzi

2010-03-03T19:43:28+01:00
45 minut to 75 % godziny
95 kg to 0,095 % tony
20 cm to 20 % metra
2010-03-03T19:43:39+01:00
45 minut to 75% godziny
95 kg to 0,095% tony
20 cm to 20% metra
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:45:54+01:00
1h=60 minut

60 min=100%
45 min=x %
..................
x=45×100:60
x=75%

45 minut=75% godziny

1tona=1000kg

1000kg=100%
95kg=x%
.............
x=95×100:1000
x=9,5%

95kg=9,5% tony

1m=100cm

100cm=100%
20cm=x%
.............
x=20×100:100
x=20%

20cm=20% 1 m
1 1 1