Jestes na wakacjach nad morzem.napisz stamtąd pocztówke do znajomych.przekaz im pozdrowienia,napisz jaka jest pogoda,przedstaw jak zmieniła sie pogoda podczas twojego pobytu,opowiedz co robisz podczas tej pogody.
z góry dziekuje;P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:47:10+01:00
Hallo Kate! Ich schicke Ihnen den besten Grüßen aus dem Meer! In zwei Tagen bin ich nach Hause komme, und schließlich wollen wir in der Lage, zu erfüllen. Hier und heute ist sehr schlechtes Wetter. Wie kam ich furchtbar schwer und nun die Sonne schien die ganze Zeit regnet es. Ich kann es kaum erwarten, zu erfüllen. Ich grüße Sie. Justyna
1 3 1
2010-03-03T21:21:12+01:00
Serdeczne pozdrowienia ze słonecznego Sopotu(mozesz dać inna nazwę). jest wpaniale,woda ciepła i duzo rozrywki.Przez kilka dni padało,ale już zaczyna się ocieplać.
P.S.:Pozdrów Kaśke i Marka(tu też możesz zmienić)