Odpowiedzi

2010-03-03T19:48:27+01:00
X=liczba chłopców
86% x=0,86x=liczba dziewczat

x+0,86x=930
1,86x=930
x=930:1,86
x=500

930-500=430
uczy się 500 chłopców i 430 dziewczat
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:49:22+01:00
X- liczba czlopcow
930 - uczniów

liczba diewczat - 86%x
x+0.86x=930
1.86x=930

x=500 liczba chlopcow

930-500=430 - liczba dziewczat


2010-03-03T19:52:08+01:00
930*86%=800
930-800=130x
86% x=0,86x
x+0,86x=930
1,86x=930
x=930:1,86=500
930-500=430
500 chłopców i 430 dziewczat