Odpowiedzi

2010-03-03T20:25:39+01:00
Kochani rodzice.
Z całego serca chciłabym wam podziekować za to ze dostałam chrzest.
Dzieki wam stałem|stałam sie dzieckiem borzym i od tej pory Pan Jezus mnie kocha.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T21:26:25+01:00
KOCHANI RODZICE!

Z całego serca chcaiłam wam podziękować ,że otrzymałam chrzest.To jest dla mie bardzo ważne wydarzenie w moim życiu.Chociaż jak byłam mała i nic nie pamiętałam to wy mi o tym dniu przypominaliście.Dzięki wam jestem dzieckiem Bożym