Odpowiedzi

2010-03-03T22:54:07+01:00
Zad.3
a) 4 (nie widać jednostek)
b) 3s
c) 9s
d) 6m
żle widać wykres
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-04T01:28:51+01:00
2)

Jeśli (nie widać dokładnie podpisu osi) wykres przedstawia v(t) to w pierwszych 3 sekundach jest to ruch jednostajnie przyśpieszony na końcu jednostajnie opóźniony

s=(delta v) * (delta t) = 6 * 4 = 24 [m/s] (jednostki nie do odczytania)

3)
a) 4
b) 3
c) 2
d) 3
e) 6/3
powrót 6/2
f) 12/10 - jednostki nie możliwe do odczytania...