Odpowiedzi

2010-03-03T19:55:19+01:00
Tadeusz Soplica: Michał Żebrowski
Jacek Soplica / Ksiądz Robak: Bogusław Linda
Gerwazy Rębajło: Daniel Olbrychski
Telimena: Grażyna Szapołowska
Sędzia Soplica: Andrzej Seweryn
Hrabia: Marek Kondrat
Zosia: Alicja Bachleda-Curuś
Adam Mickiewicz: Krzysztof Kolberger
kpt Nikita Rykow: Siergiej Szakurow
Maciej Dobrzyński "Rózeczka": Jerzy Bińczycki
Protazy Baltazar Brzechalski: Marian Kociniak
Podkomorzy: Jerzy Trela
Wojski Hreczecha: Jerzy Grałek
Rejent Bolesta: Piotr Gąsowski
Asesor: Andrzej Hudziak
mjr Płut: Krzysztof Globisz
Maciej Dobrzyński "Chrzciciel": Marek Perepeczko
Bartłomiej Dobrzyński "Brzytewka": Cezary Kosiński
Jankiel: Władysław Kowalski
Maciej "Konewka": Piotr Cyrwus
Bartłomiej "Prusak": Stefan Szmidt
Buchman: Wojciech Alaborski
Gajowy: Mariusz Saniternik
gen. Karol Kniaziewicz: Józef Fryźlewicz
Stolnik Horeszko: Mieczysław Kalenik
Stolnikowa: Grażyna Barszczewska
Ewa Horeszkówna: Dorota Naruszewicz
Skołuba: Adam Wolańczyk
Napoleon I Bonaparte: Henryk Baranowski
gen. Jan Henryk Dąbrowski: Krzysztof Kołbasiuk
ksiądz: Andrzej Łapicki
Podkomorzyna: Maria Mamona
Tekla Hreczeszanka: Maria Ciunelis
Kawiarka: Krystyna Zachwatowicz

premiera odbyła się 22 października 1999
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:55:37+01:00
Pan Tadeusz zrealizowany został w 1999r. przez reżysera Andrzeja Wajdę.

Obsada

* Tadeusz Soplica: Michał Żebrowski
* Jacek Soplica / Ksiądz Robak: Bogusław Linda
* Gerwazy Rębajło: Daniel Olbrychski
* Telimena: Grażyna Szapołowska
* Sędzia Soplica: Andrzej Seweryn
* Hrabia: Marek Kondrat
* Zosia: Alicja Bachleda-Curuś
* Adam Mickiewicz: Krzysztof Kolberger
* kpt Nikita Rykow: Siergiej Szakurow
* Maciej Dobrzyński "Rózeczka": Jerzy Bińczycki
* Protazy Baltazar Brzechalski: Marian Kociniak
* Podkomorzy: Jerzy Trela
* Wojski Hreczecha: Jerzy Grałek
* Rejent Bolesta: Piotr Gąsowski
* Asesor: Andrzej Hudziak
* mjr Płut: Krzysztof Globisz
* Maciej Dobrzyński "Chrzciciel": Marek Perepeczko
* Bartłomiej Dobrzyński "Brzytewka": Cezary Kosiński
* Jankiel: Władysław Kowalski
* Maciej "Konewka": Piotr Cyrwus
* Bartłomiej "Prusak": Stefan Szmidt
* Buchman: Wojciech Alaborski
* Gajowy: Mariusz Saniternik
* gen. Karol Kniaziewicz: Józef Fryźlewicz
* Stolnik Horeszko: Mieczysław Kalenik
* Stolnikowa: Grażyna Barszczewska
* Ewa Horeszkówna: Dorota Naruszewicz
* Skołuba: Adam Wolańczyk
* Napoleon I Bonaparte: Henryk Baranowski
* gen. Jan Henryk Dąbrowski: Krzysztof Kołbasiuk
* ksiądz: Andrzej Łapicki
* Podkomorzyna: Maria Mamona
* Tekla Hreczeszanka: Maria Ciunelis
* Kawiarka: Krystyna Zachwatowicz