Odpowiedzi

2010-03-03T19:57:37+01:00
Ukł pokaromowy. ;
jama ustna
gardło
przełyk
żolądek
jelito cienkie
jelito grube/

ukł wydalniczy ;
nerka
moczowód
pęcherz moczowy
cewka moczowa
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T19:57:44+01:00
UKŁAD POKARMOWY:
jama ustna
gardło
ślinianki ( gruczoł)
przełyk
żołądek
wątroba (gruczoł)
trzustka (gruczoł)
jelito cienkie
jelito grube
odbytnica

UKŁAD WYDALNICZY:
nerka
moczowód
pęcherz moczowy
cewka moczowa
6 4 6
2010-03-03T19:59:29+01:00
Układ pokarmowy i wydalniczy to jrdno i to samo (tylko że w układ wydalniczy składa sie tyko z słów zawierających jelito, dwunastnica i wyrostek)

jama ustna, ślinianki, przełyk, żołądek, dwunastnica, jelto cienkie, jelito grube i ślepe, wyrostek robaczkowy, odbytnica, trzustka, wątroba woreczek żółciowy
3 3 3