Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-16T18:29:17+02:00
W dniu tym i tym o godzinie tej i tej zagoscil znany pisarz... Iż znany autor wydał swoja kolejna książkę odbyło sie w naszej szkole bardzo ciekawe spotkanie autorskie z udziałem uczniów i nauczycieli.
... opowiadał również o swoich planach pisarskich oraz swoim życiu.
2009-04-16T18:29:33+02:00
Dnia 16.05.2009 r. w Szkoły Podstawowej w Jarosławiu zagościł Umberto Eco. Na początku odbyło sie spotkanie z uczniami, a następnie gość podpisywał książki swojego autorstwa. Na zakończenie tego spotkania dyrektor szkoły podziękował Umberto Eco i wszystkim uczniom, którzy przybyli na to spotkanie.