Odpowiedzi

2010-03-03T19:59:32+01:00
1. „Człowiek nie jest stworzony do klęski, człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.”
2."Człowiek nie mądrzeje na starość, ale staje się ostrożny."
3."Są w życiu rzeczy o które warto walczyć, a na niektóre warto poczekać."
4. "Najtrudniej jest stworzyć coś naprawdę prawdziwego, a może nawet prawdziwszego od prawdy."
32 4 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:03:26+01:00
1)...nikt nie powinien zostawać sam na starość...
2)człowiek nie jest stworzony do klęski(...)człowieka mozna zniszczyć ale nie pokonać...
3)...nikt nie jest nigdy samotny na morzu...
4)...bogu dzięki, ryby nie są mądre jak ci, co je zabijają, chociaż są szlachetniejsze i zręczniejsze...
5)...głupio jest nie mieć nadzei...
6)...niech myśli, że jestem sprawniejszy, niż jestem, będe taki...
7)..dobrze, że nie musimy zabijać słońca, księżyca czy gwiazd. wystarczy, że żyjemy na morzu i zabijamy naszych prawdziwych braci...
35 4 35