Odpowiedzi

2010-03-03T19:59:09+01:00
Do legolasa
1 czy fajnie jest być elfem
2. czy chciałbys byc śmiertelnikiem
3. czy chciałbys byc krasnoludem
4 Czy fajnie jest bys nieśmiertelnym
5Lubisz mieszkać w lesie
6 Jaki masz stosunek do ludzi
7. Za co szanujesz aragorna
8 Lubisz Elronda
9 jak to jest spać na drzewie
10 jak polubiłeś Gimliego
2010-03-03T20:04:40+01:00
Może być Makbet? bo ostatnio to przerabiam :)

1/ Kto kusił Makbeta do popełnienia zbrodni? Lady Makbet
2/ Kto zabij jego kuzyna Króla Dunkana? Lady Makbet
3/ Ile służących miała Lady Makbet? 1
4/ Kto zabił Makbeta? Makduf
5/ Kim był Rosse? Lordem, (służacym Panu)
6/ Czy Makbet spełnij przepowiednie 3 czarownic? Tak
7/ Czy miał przyjaciela? Tak, Banka
8/ Kim miał zostać Banko według przepowiedni 3 czarownic? Ojcem królów
9/ Czemu nim nie został? Ponieważ, Makbet wyzłać zabójców zeby go zabili
10/ Jak urodził sie Makduf? W wyniku cesarskiego cięcia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:18:37+01:00
Pytania do Tomka Sawyera z książki pt.: "Przygody Tomka Sawyera"

1. Tomku... Co uważasz za miłość? Czy naprawdę kochasz Becy?
2. Jesteś chłopcem pełnym energii. Jakie jest twoje marzenie?Czyżby było ono związane z przygodami?
3. Kim byś chciał zostać w przyszłości jako już dorosły i pełen samodzielności mężczyzna?
4. Kto jest twoim prawdziwym przyjacielem? Huck? Becy? Sid? czy może o nim jeszcze nie wiemy?
5. Co najbardziej lubisz robić? Oraz z kim?
6. Co czułeś gdy widziałeś jak zabijają biednego doktora?Czy mogłeś o tym szybko zapomnieć?
7. Gdy widzisz swoją płaczącą ciotkę co chcesz zrobić a co robisz? Czy kierujesz się sercem?
8. Gdybyś zauważył jakieś żebrujące dziecko. Co byś zrobił? Okazał byś mu trochę miłości?
9. Jak myślisz? Czy świat w którym żyjesz jest godny twojego podziwu? Jak nie to w jakim świecie chciałbyś żyć wraz z swoimi przyjaciółmi?
10. O kim lub o czym myślisz w trudnych chwilach?
11. Czy masz jakiś wzór do naśladowania? Kogoś godnego podziwu lub czy znasz kogoś kto by w ciebie nigdy nie zwątpił?
12. Czy myślałeś kiedyś o śmierci twoich bliskich? Jak nie to pomyśl teraz. Jakie przeczucie cię przeszywa?


Pozdrawiam serdecznie i z góry myślę, że się podobalo:)