Odpowiedzi

2010-03-03T19:59:26+01:00
Jest to postać fantastyczna, przedstawiciel jednej z inteligentnych ras zamieszkujących stworzone przez Autora Władców pierścieni Śródziemie. Hobbici cechowali się małym wzrostem i krępą posturą.
2010-03-03T20:00:10+01:00
HOBBIT rasa stworzona przez J.R.R. Tolkiena w powieści fantastycznej "Hobbit, czyli tam i z powrotem"; zamieszkuje krainę Śródziemia zwaną Shire; charakteryzuje się niskim wzrostem, obrośniętymi stopami i obżarstwem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:04:21+01:00
Hobbit to postac ztworzona przez J.R.R Tolkiena, angielskiego pisarza ktory mial wielka wyobraznie i stworzyl ta postac na potrzebe napisania w pozniejszym czasie Arcydziela literackiego ktorym byla trylogia Wladna Pierscieni oraz hobbit. Jest to postac niziolka - Tekst wlasny !
Mysle ze pomoglem :p