Książka ma 240 stron,a jej grubość razem z okładka wynosi 1,18 cm.Grubość kartonu na okładkę wynosi 0,05 cm.Oblicz grubość jednej kartki. Bardzo proszę o zrobienie zadania dzisiaj.
Musze mieć je na jutro. Z góry serdecznie dziękuję.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:00:12+01:00
1,18 - 0,05 = 1,13

1,13 : 240 ≈0,0047 cm
2 5 2
2010-03-03T20:02:15+01:00
0.05razy 2=0.1<--Grubość okładek
1.18-0.1=1.08<-- grubość ksiązki bez okładki
1.08 podzielić na 240=0.0045
grubość jednej kartki wynosi 0.0045cm
1 5 1
2010-03-03T20:42:31+01:00
0.009 cm i nie jak wyzej, bo dwie strony to 1 kartka.. czyli (1.18-0.05 ): 120