Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:08:06+01:00
4* 7,2 = 28,8g [ tyle Tomasz potrzebuje

28,8 + 7,2 = 36 [ razem z żoną

540 : 36 = 15 [ liczba dni

1 4 1
  • Doo
  • Początkujący
2010-03-03T20:08:07+01:00
1 dzień to 5 łyżeczek czyli na dzień tomek z żoną wbypijają 36g miotu
na ile dni wystarczy im miodu ; 540:36=15
odp.; miodu starczy im na 15 dni
1 3 1
2010-03-03T20:09:35+01:00
Tomasz - 7.2 g x 4 = 28.8 g miodu dziennie
Jego żona - 7.2 g x 1 = 7.2 g
28.8 + 7.2 = 36 g spożywają dziennie
540 g : 36 g = 15

Odp.: Jeden słoik tego miodu wystarczy im na 15 dni.