Co to nzaczy "przeredaguj plan wydarzen na bardziej szczegółowy gdy jest taki plan wydarzeń :
1.Tęsknota Dedala za ojczyzną;
2.Obserwacja odlatujących ptaków;
3.Pomysł Ucieczki;
4.Wykonanie skrzydeł z piór i wosku;
5.Rozmowa ojca z synem;
6.Zachwyt Ikara;
7. Upadek Ikara.
Wanda markowska "Mity Greków i Rzymian"[fragment] pt. Dedal I Ikar ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-03T20:10:40+01:00
Przeredagować to znaczy uprościć go na szczegółowy czyli tak
a)Tęsknota Dedala za ojczyzną;
b)Obserwacja odlatujących ptaków;
c)Pomysł Ucieczki;
d)Wykonanie skrzydeł z piór i wosku;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-03T20:11:35+01:00
Jak masz np
1.Tęsknota Dedala za ojczyzną;
a
b
c
itd i musisz w tych punktach napisac co dzieje sie w tym czasie co napisalas 1 punkcie